قوانین و مقررات

فروشگاه اينترنتي داف كالا

« شرایط و ضوابط خدمات فروشگاه اینترنتی موسسه متن »

مهم‌ترین شرایط حاکم بر ارائه خدمات فروشگاه اینترنتی موسسه متن به شرح زیر است. لطفاً در صورتی از خدمات ما استفاده فرمایید که این شرایط مورد پذیرش‌تان است:

۱٫   برخی از کتاب‌های ارائه شده در سایت موسسه متن ممکن است حسب مورد قابل ارسال نباشد و چاپ آنها در انبار موسسه متن به اتمام رسیده باشدلذا پیشاپیش از بروز عدم ارسال کتاب پوزش می طلبیم .

۲٫ اطلاعات ارائه شده در سایت دعوت به ایجاب است. به دلیل بزرگی بانک اطلاعاتی امکان به روز بودن تمامی کتاب ها در یک لحظه ممکن نیست. ممکن است قیمت و دیگر مشخصات کتاب‌ها باتوجه به تغییر چاپ تغییر پیدا کند. مشتری با ثبت سفارش رضایت خود از این تغییرات را اعلام نموده است.

۳٫ فروشگاه اینترنتی موسسه متن صرفاً کتاب‌های نو را به فروش می‌رساند و امکان تهیه و ارسال کتاب‌های دست دوم را ندارد.

۴٫کلیه‌ سفارشاتی که با روش پرداخت واريز به حساب ثبت شده پس از تأیید فیش واریزی و صدور فاکتور فروش آماده گردیده و ارسال می‌شوند. هیچ سفارشی پیش از تأیید پرداخت ارسال نخواهد شد.

۵٫ کلیه سفارشاتی که با روش پرداخت تسويه در محل ثبت شده پس از تایید از سفارش دهنده آماده گردیده و ارسال می‌شوند و هزینه ارسال و کتاب جمعا در محل دریافت میگردد .

۶٫ سفارشات، پس از تأیید پرداخت و سفارش دهنده ظرف یک تا چهار روز کاری (پنجشنبه و جمعه روزهای غیرکاری بازار توزیع کتاب هستند ) آماده و ارسال می‌شوند. در موارد خاص ممکن است حسب درخواست مشتری و پذیرش موسسه متن، سفارش در همان زمان ثبت ارسال شود.

۷٫  پس از تأیید پرداخت، یک ایمیل حاوی اطلاعات سفارش به صورت خودکار برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت عدم دریافت این ایمیل باید جهت تأیید پرداخت با بخش پشتیبانی از طریق ایمیل یا تلفن تماس بگیرید.

۸٫  پشتیبانی از لوح فشرده همراه کتاب‌ها بر عهده موسسه متن است. در صورت بروز مشکل موسسه متن تلاش خواهد کرد در حد امکان مشکل مشتری مرتفع گردد.

۹٫ در صورتیکه تغییر قیمت سفارش برای شما قابل قبول نیست، باید همزمان با ثبت سفارش و تأیید پرداخت، این موضوع را از طریق ایمیل یا تلفن به بخش سفارشات موسسه متن اطلاع دهید. در غیر اینصورت کتاب با قیمت پشت جلد برای شما آماده شده و امکان استرداد سفارش صرفاً با کسر جریمه مربوطه مقدور خواهد بود.

۱۰٫ در صورت قابل تهیه نبودن مورد سفارش داده شده، وجه آن عیناً به حساب اعتباری مشتری مسترد می‌گردد. مشتری می‌تواند از این وجه برای پرداخت هزینه سفارش‌های بعدی استفاده کرده و یا درخواست استرداد آن به حساب بانکی خود را در بخش پشتیبانی ثبت نماید. استرداد وجه مشمول هیچ هزینه ای نیست.

۱۱٫ پس از ثبت درخواست استرداد وجه توسط مشتری در سیستم، انتقال وجه به طور معمول بین ۱ تا ۳ روز کاری از طریق سیستم پایا بانک ملی یا ملت انجام شده و شماره پیگیری آن در بخش کاربری ثبت گردیده و برای مشتری ایمیل می‌شود. مسئولیت واریز وجه به حساب مشتری بر عهده بانک گیرنده وجه بوده و در صورت بروز مشکل، پیگیری موضوع توسط مشتری باید انجام شود.

۱۲٫ استرداد وجه به حساب مشتریان صرفاً از طریق سیستم پایا و با استفاده از شماره شبا انجام می‌شود. نام صاحب حساب با نام مشتری در سایت باید تطابق داشته باشد. در صورت ورود اطلاعات اشتباه توسط مشتری در هنگام ثبت درخواست استرداد وجه و به شرط مرجوع شدن وجه به حساب موسسه متن، لازم است مجددا با یک شماره شبای صحیح درخواست استرداد وجه ثبت شود.

۱۳٫ اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان به فروشگاه اینترنتی موسسه متن صرفاً برای ارائه خدمات ارسال کتاب توسط موسسه متن مورد استفاده قرار گرفته و تحت هیچ شرایطی در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.

۱۴٫  موسسه متن اخبار و اطلاعات خود و شرایط فروش ویژه و نمایشگاه ها را به صورت ارسال پیام کوتاه و ایمیل برای مشتریان ارسال خواهد کرد. در صورت عدم تمایل به دریافت این خبرنامه‌ها کافیست در منوی فرم ها در فرم سیستم اطلاع رسانی ثبت نام نمایید .

۱۵٫ هنگام ثبت سفارش، طبق قوانین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، درج کد پستی صحیح اجباری است. در صورت عدم درج کد پستی و یا ناقص بودن آن، مسئولیت عدم دریافت بسته یا برگشت شدن آن بر عهده مشتری بوده و ارسال مجدد مشمول پرداخت مجدد هزینه پستی است.

۱۶٫ طبق قانون اداره پست مأمور پست باید برای تحویل بسته‌های پیشتاز حداقل ۲ بار به آدرس مراجعه کرده و در صورت عدم حضور گواهی در محل نصب کند تا گیرنده ظرف ۱۰ روز با مراجعه به باجه معطله، بسته را دریافت کند. اگر فکر می‌کنید امکان عدم حضور در آدرس‌تان وجود دارد بسته را با پست پیشتاز خریداری کنید تا مسئولیت بیشتری برای تحویل بر عهده اداره پست باشد.

۱۷٫ هنگام ارسال بسته پستی، نام، آدرس، کد پستی و تلفن‌های ارائه شده توسط مشتری بر روی پاکت درج می‌شود تا امکان تماس مأمور پست با گیرنده در موارد اضطراری فراهم باشد.

۱۸٫ کوپن‌های تخفیف و جوایز ارائه شده به مشتریان فقط در یک سفارش قابل استفاده هستند و در صورت برگشت سفارش به هر دلیل، این مبلغ به مشتری قابل استرداد نخواهد بود.

۱۹٫ پاسخگویی به سفارشات اینترنتی نسبت به سفارشات تلفنی با اولویت بالاتر انجام می‌شود. پاسخگویی به مشتریان نیز از طریق ایمیل در اولویت بالاتر نسبت به پاسخگویی تلفنی است.

۲۰٫ در صورت وجود مشکل در هر بخش و یا شکایت از پرسنل و یا خدمات فروشگاه اینترنتی موسسه متن می‌توانید در منوی فرم ها، فرم سامانه شکایات و انتقادات را تکمیل نموده تا مستقیماً با مدیر سایت موسسه متن ارتباط برقرار کنید:

·         ایمیل:    info@matnpub.ir

·         تلفن: ۶۶۹۵۱۶۵۵ (صرفا در ساعات ۸ الی ۱۴:۳۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه(