چاپ هشتم کتاب دانشنامه زیبایی شناسی به تازگی در فهرست کتاب های تجدید چاپ شده انتشارات فرهنگستان هنر قرار گرفت.

چاپ هشتم کتاب دانشنامه زیبایی شناسی به تازگی در فهرست کتاب های تجدید چاپ شده انتشارات فرهنگستان هنر قرار گرفت. دیدگاهتان را بنویسید

چاپ هشتم کتاب دانشنامه زیبایی شناسی به تازگی در فهرست کتاب های تجدید چاپ شده انتشارات فرهنگستان هنر قرار گرفت.

 

تاب دانشنامه زیبایی شناسی، که چاپ های قبلی آن با استقبال مخاطبان مواجه شده بود و مدتی بود در بازار نایاب شده بود، تجدید چاپ شد. گفتنی است که «دانشنامه زیبایی شناسی» کتاب برگزیدۀ سال  ۱۳۸۵است.دانشنامه زیبایی شناسی مجموعه ‌اي است از مقالاتي كه از منظر فلسفۀ تحليلي به عمده ‌ترين مباحث نظري زيبايي ‌شناسي و هنر مي ‌پردازد. نويسندگان مقالات همگي ازصاحب نظران و استادان تراز اول دانشگاه‌ها ي انگليسي ‌زبان به ‌شمار مي ‌روند كه سعي كرده‌اند با زباني روشن و گويا به تبيين پرسش‌هاي بنيادين زيبايي‌شناسي بپردازند. اینک تاب بي ترديد منبعي سودمند براي جامعه فرهنگي و دانشگاهي كشور است كه با فقر جدي منابع دست اول در اين عرصه رو به ‌روست.در این کتاب مقالات به شكل موضوعي در چهار فصل تقسيم ‌بندي شده است : فصل اول تاريخ زيبايي‌شناسي ، فصل دوم نظريات زيبايي‌شناسي ، فصل سوم مسائل وچالش‌ها ، و فصل چهارم هنرهاي نه ‌گانه.
کتابِ «دانشنامه زیبایی شناسی» ،در ۴۷۱ صفحه و به قیمت ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال، منتشر شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۰، کتابفروشی مؤسسۀ متن فرهنگستان هنر، مراجعه و یا از طریق همین سامانه نسبت به خرید اینترنتی این کتاب اقدام نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *