حضور فرهنگستان هنر با تازه‌های خود در نمایشگاه کتاب تهران

حضور فرهنگستان هنر با تازه‌های خود در نمایشگاه کتاب تهران دیدگاهتان را بنویسید

فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران، با تازه‌های خود، در دو بخش حضوری و مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

 

به گزارش روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، کتاب‌های تازه منتشر شده ی مؤسسه تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری (متن)، وابسته به فرهنگستان هنر، با موضوعاتی چون فلسفه هنر و زیبایی‌شناسی، هنرهای تجسمی، معماری و شهرسازی، ادبیات، کلیات و تاریخ هنر، هنرهای صناعی، هنرهای نمایشی و همچنین موسیقی در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کتاب‌هایی چون مرقع هندوایرانی؛ هنرهای اسلامی، هنرهای ادبی، نمایشی، و تجسمی؛ هنر مانوی در مجموعه برلین؛ هنر هوش مصنوعی؛ اندیشیدن با هنر؛ حکمت و آداب معنوی در هنر اسلامی و تجلیات آن بر هنر انقلاب اسلامی ایران؛ جوهره مکان؛ حسین طاهرزاده بهزاد؛ حکمت و معماری؛ نقاشی چینی، دریافت روح طبیعت با قلم‌مو؛ نظریه هنر و زیبایی‌شناسی؛ از جمله تازه‌های این انتشارات است.

مؤسسه متن فرهنگستان هنر، از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، در راهرو ۱۷، سالن سوم، غرفه ۵، در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی‌(ره) حضور دارد و همچنین در بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سامانه Ketab.ir نیز کتاب‌‌های خود را عرضه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *