فروشگاه کتاب‌های تخصصی هنر مؤسسه تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری (متن) دیدگاهتان را بنویسید

فروشگاه کتاب‌های تخصصی هنر مؤسسه تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری (متن)

 

فروشگاه کتاب‌های تخصصی هنر
مؤسسه تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری (متن)
مؤسسه متن فرهنگستان هنر با هدف تولید، نشر و عرضۀ کتاب‌های تخصصی و عمومی مرتبط با رشته‌های نظری و عملی هنر و متناسب با نیازهای هنرپژوهان ایرانی و در راستای تحقق یکی از اهداف و برنامه‌های فرهنگستان هنر در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرد. بدین منظور برای ایجاد رابطه مستقیم با مخاطبان کتب هنری و دستیابی آسان به کتاب‌های منتشر شده با قیمت مناسب، فروشگاه مؤسسه به عنوان نخستین محل عرضه و توزیع کتاب‌های تخصصی هنر در سطح کشور در سال ۱۳۸۸ افتتاح و راه‌اندازی شد. هم اکنون پس از گذشت حدود یک دهه و با افزایش چشمگیر کتب و نشریات حوزۀ هنر، به منظور دسترسی آسان به تمامی کتب و نشریات معتبر هنری بر آنیم تا علاوه بر امکان مراجعۀ حضوری به فروشگاه کتاب‌های تخصصی هنر برای تهیه کتب مذکور، به صورت سفارش تلفنی و ارسال به سراسر کشور نیز فراهم شده است.
مؤسسه متن همچنین برای پاسخگویی به نیاز پژوهشگران و مخاطبان هنر و ادبیات در نظر دارد در رویکردی تازه پس از تکمیل فهرست منابع و آثار هنری، بخش مربوط به ادبیات ایران و جهان را نیز به مجموعه‌ فروشگاه اضافه کند. به امید آنکه این گام بلند در جهت خدمت بیشتر به هنرپژوهان و دوستداران کتب هنری همانند دیگر فعالیت‌های موفقیت‌آمیز مؤسسه متنمورد اقبال و عنایت مخاطبان عزیز قرار گیرد.
علاقه‌مندان می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ به صورت حضوری از فروشگاه بازدید کنند یا با شماره تلفن ۶۶۴۹۰۹۹۰ کتابهای موردنظر خود را سفارش دهند.
نشانی مؤسسه: تهران، انتهای خیابان فلسطین جنوبی، خیابان لقمان ادهم، بن‌بست بوذرجمهر ، شماره ۲۴، مؤسسۀ تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری «متن». تلفن: ۴-۶۶۴۹۸۶۹۲ ـ دورنگار: ۶۶۹۵۱۶۶۲
پست الکترونیک : publishing@honar.ac.ir
فروشگاه مرکزی: خیابان ولی‌عصر، نرسیده به چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۰، ساختمان مرکزی فرهنگستان هنر.
تلفن: ۶۶۴۹۰۹۹۰
نشانی اینترنتی: matnpub.ir
اینستاگرام: matn_book

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *