حضور موسسه متن فرهنگستان هنر در دومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی

حضور موسسه متن فرهنگستان هنر در دومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی دیدگاهتان را بنویسید

مؤسسه متنِ فرهنگستان هنر با جدیدترین آثار منتشرشده خود در دومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور حضور دارد.
به گزارش روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، هم‌زمان با هفته پژوهش، مؤسسه تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری (متن) این فرهنگستان در دومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور حضور دارد و آثار پژوهشی و کتاب‌های منتشرشده خود را به نمایش می‌گذارد.
این نمایشگاه با مشارکت چهارده مرکز فرهنگ‌پژوهی در کشور، به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، و دبیرخانه مجمع مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور، با هدف بزرگداشت هفته پژوهش و استفاده استادان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به پژوهش فرهنگی از دستاوردهای پژوهشی این مراکز برگزار می‌شود.
فرهنگستان هنر، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی، مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری، انتشارات دانشگاه امام صادق، پژوهشگاه فضای مجازی، پژوهشکده زن و خانواده، دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات مراکز حاضر در این نمایشگاه هستند.
کتاب‌های حاضر در این نمایشگاه با تخفیف ۳۰ تا ۷۰درصد (ویژه استادان و دانشجویان) عرضه می‌شوند.
این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۱، در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران، به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان ۱۶ آذر، شماره ۱۶، برپاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *